top of page

ARMSEC OÜ garantii tingimused


1. ÜLDINE
1.1. ARMSEC OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.
1.1.1 ARMSEC OÜ vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat. Peale 2 aastat on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline. Toodetele, millel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus, soovitame klientidel toimetada vigane seade remonti iseseisvalt.
1.2. Garantiihoolduse teostamise aluseks on ARMSEC OÜ poolt väljastatud arve/ saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on ARMSEC OÜ õigus keelduda tasuta garantiiremondist.
1.3.Toode tuleb garantiisse või hooldusesindusse viia originaalkomplektsuses (kui komplektis on tehtud muudatusi tuleb sellest teavitada toote andmisel garantiisse).
1.4. Klient kohustub seadme ära viima kolme (3) kuu jooksul arvestades töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on ARMSEC OÜ -l  õigus seade utiliseerida.
2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib üleandmise hetkest, mis on märgitud arve/ saatelehele.  Ostuarve tuleb alles hoida, ilma selleta tootjagarantii ei kehti.
2.2. Garantiiaja pikkus ja reageerimis- või hooldamisaja kestvus on määratletud maaletooja poolt. Kui maaletoojaks ei ole ARMSEC OÜ. Garantiilaiendused, mis toodetele kaasa ostetakse, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul. Kui seda ei tehta, garantiilaiendus ei kehti.
3. GARANTII TEOSTAMINE
3.1. Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.
3.2. Toodete toimetamine garantiihoolduseks ARMSEC OÜ-le ja tagasi toimub Kliendi kulul. Erandiks on juhud kui seadmele kehtib On-site garantii, sellisel juhul teostatakse garantiiremont seadme paiknemise kohas. ARMSEC katab kõik kulud vigase seadme toimetamisel maaletoojale ja tagasi ARMSEC OÜ büroosse.
3.3. Kui garantiilise seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks asendatakse seade garantiikorras võrdväärsega või võimaldatakse kliendile ostusummas poekrediiti.
3.3.1. Tarbijale müügi puhul võib tarbija soovil tagastada ostusumma rahas tarbija pangakontole.
3.4. Hoolduse käigus võidakse lähtestada seadme tarkvara ja kustutada kogu seadmes olev info ja failid.


4. GARANTII ALLA EI KUULU:
4.1. Kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, disketid, CD plaadid, hiirematt, litsentsikleebised jmt) ning pakend ja dokumentatsioon;
4.2. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired;
4.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
4.5. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
4.6. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest, kasutamisjuhendi nõuete eiramine (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
4.7. Tooted, mille välimust on muudetud, mida on avatud/parandatud mitte tootja autoriseeritud hoolduses või millel on eemaldatud/katki tehtud garantii turvakleebis.
5. TARBIJA ÕIGUSED
5.1 Teil on õigus e-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.
5.2 Müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
5.3 Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast.
6. DEFEKTI ILMNEMISEL TEGUTSEGE JÄRGMISELT
6.1 Lõpetage koheselt seadme kasutamine.
6.2 Leidke kauba ostuarve.
6.3 Kui tegemist on arvuti või nutiseadmega siis veenduge, et kõik lukud, paroolid, sõrmejäljega autoriseerimised jne on seadmelt eemaldatud ning seade on lahti seotud Teie kasutajakontost. Kui see on tegemata siis seadmele hooldust ei ole võimalik teostada!
6.5 Toimetage toode autoriseeritud hooldusesindusse või ARMSEC OÜ büroosse.

Juhul kui garantiiremonti toodud seadmel ei leita valmistamisprotsessist või kasutatud materjalidest põhjustatud viga, võidakse töö tellijalt nõuda remonditellimuse käsitlustasu kuni 50,00€.




Lisainformatsioon toodetest millistele garantii ei kehti!

Kvaliteedigarantii ei kehti, kui toote omadused vastavad selle kirjeldusele ja toodet saab kasutada sihtotstarbeliselt.
Andmekandjatele ega seadmes sisalduvale teabele kvaliteedigarantiid ei anta. See tähendab, et ARMSEC OÜ ei vastuta, kui remondi käigus seadmes olev isiklik teave kaob. Samuti ei kaasne kulusid, kui klient soovib oma andmeid taastada.
Kauba kättesaamisel palume koheselt kontrollida kahjustuste suhtes ning veenduda, et kaup on heas korras ja töökorras. Kullerilt tellimust vastu võttes pöörake tähelepanu pakendile – kahtluse korral pakkige see kohe lahti. Palume tähele panna kauba kättesaamist kinnitaval dokumendil leitud puudused ja kirjutada kulleri või Kaup24.ee esindaja juuresolekul akt. Kui märkate pärast vastuvõtuakti allkirjastamist defekte, ei vastuta me toote või pakendi kahjustuste või puuduste eest. Sellisel juhul antakse kvaliteedigarantii vaid juhul, kui defekt on tehase põhjustatud.

 

bottom of page